1 SUP LAUA RENT

 HIND :

1 päev – 25 EUR 

2 päeva – 48 EUR

Pikemaks ajaks hind kokkuleppel

SUP-laua rent
SUP-laua rent
Sup-laua rent Rendipesast

SUP laua rent Tallinnas (Kristiines)

 

SUP lauaga sõitmine on kasulik hobi, sest tasakaalustamine nõuab kogu keha kontrolli ja treenimine tuleb justkui märkamatu. Laud sobib suurepäraselt ka erinevate kehahaldusharjutuste jaoks.

SUP laud sobib kõigile, kellele meeldib vees navigeerida. SUP laual aerutage laua keskel, seistes, jalad õlgade laiuselt, varbad ettepoole.

Täispuhutav laud liigub ideaalselt madalates vetes, teeb pikema reise või surfab väikseid laineid.

Pumbatavat ja kokkupandavat SUP lauda on lihtne transportida.

Komplektis on aer, SUP laud, kott ning pump.

SUP laua rent Tallinnas

SUP-laua rent
SUP-laua rent
Rendi SUP-laud

Tugevast ja vastupidavast drop stitch-tehnoloogial põhinevast materjalist

Libisemiskindel seisualus.
Pikad kummiuimed hoiavad ka tugeva veevoolu korral soovitud kurssi

Pikkadeks ja turvalisteks veematkadeks sobiv matkalaud.
Sobib nii rahulikel vetel kui ka jõel kasutamiseks

SUP-i aerutamise põhitehnikad

Juba väikese juhendamise korral suudavad enamik algajaid püsti tõusta ja varsti ka aerutama asuda. 

Kuidas SUP laua peal seista?

tõusma mõla laudlane, kes hakkab tahvlil püsti seisma

Harjutage püsti seismise tehnikat:

  • Seisa laua kõrval umbes põlvini ulatuvas vees (täpselt nii sügaval, et SUP laua uimed ei tabaks põhja).
  • Hoidke lauda servadest ja minge lauale põlvili,  laua keskkele.
  • Selle asemel, et ühe liigutusega püsti tõusta, tõstke oma rindkere ülespoole, hoides põlved kõverdatud. Kui teie keha on vertikaalne, sirutage jalad püsti.

SUP laual tasakaalus püsimine?

püstise mõla lauduri hoiak laual olles tasakaalu säilitamiseks

Kui seisate, saate laual tasakaalu säilitamiseks teha mitut asja:

  • Asetage jalad nii, et need oleksid paralleelsed, üksteisest umbes puusa laiuse kaugusel ja keskel tahvli servade vahel.
  • Hoidke varbad ettepoole suunatud, põlved kergelt painutatud ja selg sirge.
  • Hoidke pea ja õlad kindlalt ja püsti
  • Teie pilk peaks olema silmapiiri poole. Vältige jalgade vaatamist.

Kuidas SUP laua aeru käes hoida?

õige viis supi mõla hoidmiseks ja kasutamiseks

 Üsna tavaline on,  et algajad hoiavad oma SUP laua aeru valesti. Sama vea tegemise vältimiseks peate oma aeru haaramisel teadma kahte asja:

  • Tera peaks võllist ettepoole kalduma tahvli nina suunas. 
  • Kui pardal paremal küljel aerutate, on teie vasak käsi T-haardel ja parem käsi paar jalga allpool võlli. Kui vahetate külgi, muutke käte asendid vastupidiseks.

Kukkumine ja uuesti peale ronimine?

püsti tõusnud aerulaudur saab pärast kukkumist tagasi oma pardale

Vaatamata teie parimale pingutusele oma laual tasakaalus püsimine keerukas. Isegi kogenud SUPitajad võivad aeg-ajalt kukkuda, nii et kui tunnete end veidi ebakindlalt, ärge muretsege selle pärast ja pidage meeles, et SUP  on  veesport, nii et märjaks saada on okei.

Neil paratamatutel aegadel, kui kaotate tasakaalu:

  • Suunake ennast küljele, nii et kukute vette, mitte lauale. SUP lauale kukkumine võib  põhjustab tõenäolisemalt vigastusi.
  • Püüdke kukkudes oma aeru küljes rippuda. Kui olete sellest eraldatud, leidke kõigepealt oma laud ja minge uuesti peale, seejärel püüdke aer kätte saada.

 

SUP lauaga sõitmine

Siin algab alles tõeline lõbu. SUPitaja algajal on liikumiseks abiks kolm põhitõmmet:

 

Edasitõmme

aerulaudur, mis illustreerib edasiliikumist tema supil

See põhitõmme lükkab teie lauda läbi vee edasi.

  • Pange aer vette, ulatudes umbes kaks jalga ettepoole, seejärel lükake tera vee alla. Liigutage mõla läbi vee pahkluuni, seejärel veest välja.
  • Hoidke aerutades käed sirged ja keerake oma kehast välja. Lükake aer ülemise käega alla, selle asemel, et tõmmata labast alumise õlaga tagasi. Mõnel inimesel on kasulik mõelda pigem lauast aeru mööda tõmbamise asemel, kui aeru läbi vee tõmmata.
  • Mõistlikult sirgjooneliselt liikumiseks peate plaadi mõlemal küljel vaheldumisi tõmbama. 
  • Mida vertikaalsemalt mõla hoiate, seda sirgemaks te lähete.

Tagurpidi tõmme

aerulaudur, mis illustreerib tema supi tagasikäiku

Tagurpidi käiku on lihtne teostada ja seda saab kasutada aeglustamiseks, peatumiseks ja pööramiseks. See on sisuliselt vastupidine tõmbele.

  • Kui aerutate paremal, sirutage enda selja taha ja asetage  aer oma parda saba lähedusse vette. Veenduge, et tera oleks vee lõpuni.
  • Sarnaselt ettepoole suunatud käiguga hoidke oma käsi sirgelt ja keerake oma kehast, selle asemel et tera kätega ettepoole tõmmata.
  • Kui teete laua paremal küljel tagurpidi käigu, liigub teie laud nina paremale ja vastupidia

Pühkimine

aerulaudur, mis illustreerib pühkimist nende sup

Pühkimis nipp on kasulik laua pööramiseks ja seisma jäämiseks.

  • Kui aerutate paremal, pöörake oma õlad nii, et parem õlg tuleks ettepoole.
  • Sirutage ette ja istutage oma mõla vette, uputades kogu tera.
  • Pühkige mõla laualt eemale suure kaareliigutusega laua ninast sabani, pöörates oma keha ja kasutades oma jalgade ja puusade hooba.
  • Laua paremal küljel pühkimist tehes pööratakse laud vasakule ja vastupidi.

 

Näpunäiteid teie esimese SUPi sõiduks

püsti tõusev aerulaudur, kes asub vaikses vees ja tuules oma aerutamise seiklusele
Enne kui esimest korda vette lähete, on siin mõned lihtsad näpunäited SUPitamiseks:
  • Valige väike rahulik veekogu, näiteks järv või tiik, kus pole palju takistusi, nagu paadid ja poid.
  • SUPi hõlpsaks kasutamiseks otsige liivarand või mõni muu koht, kus saate vette minna rahulikult.
  • Valige päikeseline päev, kus tuult on vähene või tuuletu.
  • Minge koos sõbraga, et saaksite üksteisel silma peal hoida

Kui soovid rentida SUP lauda siis helista 502 7355 või kirjuta info@rendipesa.ee